رعد وبرق ماموران برعلیه خلافکاران دراجرای طرح عملیاتی رعد

طرح عملیاتی رعد با حضور سرهنگ” بهادر اسماعیلی” جانشین فرماندهی انتظامی استان در حوزه استحفاظی کلانتری های ۱۷ شهید بهشتی و ۱۹ توحید به مرحله اجرا درآمد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با […]

طرح عملیاتی رعد با حضور سرهنگ” بهادر اسماعیلی” جانشین فرماندهی انتظامی استان در حوزه استحفاظی کلانتری های ۱۷ شهید بهشتی و ۱۹ توحید به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با متهمان و مخلان نظم و امنیت عمومی در استان، طرح عملیاتی رعد به مرحله اجرا گذاشته شد که در نتیجه ۱۷۲ نفر به اتهام سرقت،اعتیاد، خرید و فروش مواد مخدر ، شرارت و مفاسد اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در طول اجرای این طرح علاوه بر کشف ۷ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه، تعداد ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در مدت اجرای طرح مذکور بیش از حدود هزارو ۱۴۰ قطعه محصولات ضد فرهنگی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۳۷ نفر اتباع غیرمجاز نیز شناسایی و توقیف شدند.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت شهروندان را به عهده داشته و با هر گونه اوباشگری و اخلال گری مجرمان قاطعانه مبارزه و جامعه را برای حضور و فعالیت متدینین مهیا خواهد کرد، البته درصد خیلی اندکی از شهروندان قانون را برنمی تابند که بایستی مورد اصلاح و یا برخورد قرار گیرند.

//////////////////////////

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ۲ قاچاقچی مواد افیونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: افراد مذکور با انتقال محموله مواد مخدر از تهران به قم قصد داشتند این محموله را بین مشتریان خود توزیع کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان، مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و طی بازرسی از محل ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در قالب ۶ بسته کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.