- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

رسانه های استکباری تحولات سوریه را معکوس جلوه می دهند

خبرنگار و تحلیل گر مسائل سوریه گفت: رسانه های استکبار اخبار و تحولات این کشور را بر عکس منتشر می کنند و در حال دروغ پراکنی هستند و در مقابل رسانه های داخلی حق مطلب را ادا نمی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،حسن شمشادی ظهر امروز در نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر که در حوزه هنری سازمان تبلیغات برگزار شد، اظهار داشت:از زمانی که جنگ سوریه آغاز شده است رسانه های استکبار اخبار و تحولات این کشور را بر عکس منتشر می کنند و در حال دروغ پراکنی هستند و در مقابل رسانه های داخلی حق مطلب را ادا نمی کنند.
شمشادی افزود: رسانه های داخلی باید اهتمام بیشتری داشته باشند و مردم را اغنا کنند که اگر مدافعان حرم در سوریه حضور پیدا می کنند به این دلیل است که امنیت و ناموس و کشورمان حفظ می شود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: دفاع در سوریه امتداد دفاع مقدس است و رسانه ها باید با الگوگیری از شهید آوینی نسبت به اخبار سوریه توجه ویژه ای داشته باشند.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم مظلوم واقع شدندکه در این زمینه رسانه ها رسالت مهمی بر عهده دارند و باید اهداف مدافعان حرم را تبیین کنند.

شمشادی عنوان کرد: خبرنگارانی که در زمینه مسائل سوریه فعالیت می کنند آرشیوی برای آیندگان ایجاد نکنند بلکه تولید محتوا برای حال حاضر باشد.

پایان پیام