رئیس هیئت تکواندو استان: قم،میزبان مسابقات آزاد کشوری نوجوانان

رئیس هیئت تکواندو استان قم از برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور به میزبانی قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،محمد جمشیدی (رییس هیات تکواندو استان) اظهار کرد:براساس برنامه کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، میزبانی مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور به استان قم سپرده‌ شده است. رئیس هیئت تکواندو استان قم […]

رئیس هیئت تکواندو استان قم از برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور به میزبانی قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،محمد جمشیدی (رییس هیات تکواندو استان) اظهار کرد:براساس برنامه کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، میزبانی مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور به استان قم سپرده‌ شده است.
رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: این دوره از پیکارها با حضور هوگوشانی از سراسر کشور از روز ۱۸ آذرماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه مسابقات تا روز ۲۳ آذرماه ادامه دارد، گفت: در دور روز نخست مسابقات در بخش دختران برگزار می‌شود و در بیست و یکمین روز از آذرماه میزبان پسران کشور هستیم.
وی با بیان اینکه ، این مسابقات آزاد بوده و محدودیتی برای شرکت کنندگان نوجوان وجود ندارد و همچنین انتخابی تیم ملی را نیز شامل میشود، این مسابقات را زمینه ساز رشد تکواندو استان دانست .
و افزود: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوب هیات تکواندو استان ، شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح کمی و کیفی بالا و میزبان خوبی برای تمامی تکواندوکاران و مهمانان عزیز باشیم.