رئيس پليس امنيت عمومی انتظامی استان:پلمپ ۳۹ واحد صنفی متخلف درقم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم از اجراي طرح پاکسازي واحد هاي صنفي متخلف در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۹ واحد صنفی متخلف در استان پلمپ شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ” پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح نظارت […]

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم از اجراي طرح پاکسازي واحد هاي صنفي متخلف در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۹ واحد صنفی متخلف در استان پلمپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ” پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح نظارت بر اصناف به منظور پاکسازي واحد هاي صنفي استان از مظاهر علني جرم و عدم رعايت ضوابط انتظامي با محوريت پليس امنيت عمومي در سطح استان اجرا شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان بيان داشت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در اجراي طرح برخورد با صنوف متخلف طی يک ماهه اخیر از تعداد ۱۶۹ واحد صنفي بازديد و تعداد ۱۵۷ اخطار پلمپ و تعداد ۳۹ واحد صنفي متخلف پلمپ شدند .

سرهنگ کاویانی افزود : پليس با واحد هاي صنفي خاطي که قانون نظام صنفي را ناديده گرفته و اقدام به هنجارشکني مي کنند با قاطعيت برخورد مي کند .

رئيس پليس امنيت عمومي استان با تاكيد بر استمرار اين گونه طرح ها و برخورد با واحدهاي صنفي متخلف از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکني توسط افراد متخلف ، موارد را سريعاً از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ اطلاع رساني تا نسبت به برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.