- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

رئيس پليس امنيت عمومي قم خبرداد:پلمب ۱۴ قهوه خانه متخلف در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از شناسايي و پلمب ۱۴ قهوه خانه متخلف با هدف ساماندهي اين صنف و برخورد با ناهنجاري ها خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ ” پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت عمومي و جلوگيري از بروز تخلفات صنفي، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان کنترل و نظارت بر صنوف را با جديت و با بکارگيري تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قراردادند.

وي افزود: در ساماندهي اصناف و برخورد با ناهنجاري ها، طي يک ماه گذشته تعداد ۴۹ قهوه خانه در عرضه قليان بازديد شده و به تعداد ۶ قهوه خانه اخطار پلمب و تعداد ۱۴ قهوه خانه متخلف پلمب شدند .

سرهنگ کاوياني ايجاد فضايي امن و تامين آرامش شهروندان را مهمترين هدف در اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي عنوان كرد.

رئيس پليس امنيت عمومي از شهروندان خواست به تعامل و همکاري با پليس ادامه دهند تا هنجارشکنان و مجرمان فضاي امني براي ارتکاب تخلف نداشته باشند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

/////////////////////////

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در قم

 

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان يک دستگاه “کامیونت” حامل بار قاچاق که از یکی از استان های جنوبی به مقصد “تهران” بارگیری شده بود، در اتوبان “قم-گرمسار” شناسایی و توقیف شد.

سردار آقاخانی ادامه داد: در بررسی بارنامه کاميونت مشخص شد با استفاده مجدد از پروانه هاي گمرکي سنوات گذشته و صدور پته‌هاي انبار شهري ، جابجايي محموله‌هاي قاچاق از انبارهاي مختلف در استان ها و شهرستانها صورت مي پذیرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از  داخل کامیونت مذکور  شامل هزار و ۸۰۸ عدد فلاکس چاي ،۲۶۰ دستگاه اتو ،۲۳۴ دستگاه چرخ گوشت، ۱۰۰ دستگاه همزن برقي، ۱۰ ست ماهي تابه، ۴۰ دستگاه ريش تراش ،۵۵ هزار و ۵۳ عدد فندک آشپزخانه و  ۳۷ هزار عدد شيشه خالي عطر قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان گمرکات استان ارزش کل محموله ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی استان تحویل و پس از صدور قرار روانه زندان شد.