رئيس پليس آگاهي قم:کلاهبردار دستگير شده را شناسايي کنيد

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به دستگيري يک کلاهبردار حرفه اي در قم، از مالباختگان خواست پس از روئيت تصوير بدون پوشش نامبرده و در صورت شناسايي، براي طرح شکايت به پليس آگاهي استان قم مراجعه کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: […]

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به دستگيري يک کلاهبردار حرفه اي در قم، از مالباختگان خواست پس از روئيت تصوير بدون پوشش نامبرده و در صورت شناسايي، براي طرح شکايت به پليس آگاهي استان قم مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: فردي با مراجعه به مراکز خريد و رستوران ها و اجاره تاکسي هاي سطح شهر پس از خريد و يا رسيدن به مقصد بيان داشته که از طريق موبايل بانک وجوه را پرداخت مي کند و با دريافت شماره کارت، ضمن به دست آوردن مشخصات کامل صاحب کارت با انجام مانور متقلبانه و ساختن پيامک مجعول مبني بر انتقال موفقيت آميز وجه به روئيت فرد رسانده و از اين طريق کلاهبرداري مي کرد.

وي گفت: در ادامه پس از طرح شکايت در پليس آگاهي استان قم، با انجام اقدامات پليسي متهم ۳۶ ساله شناسايي و پس از دستگيري در تحقيقات مأموران اين پليس به ۱۰ فقره کلاهبرداري از هموطنان در شهرهاي قم، تهران، شهريار و ملارد اعتراف کرد.

سرهنگ کرمي با بيان اين که نامبرده داراي ۳ فقره سابقه کيفري است، به دستور قضائي مبني بر انتشار تصوير بدون پوشش متهم اشاره و از مالباختگان خواست در صورت شناسايي، براي طرح شکايت به پليس آگاهي استان قم مراجعه کنند.