رئيس پليس آگاهي استان قم کارآگاه برتر استان قم شد

سرهنگ”احمد کرمي” رئيس پليس آگاهي استان قم در ارزيابي پليس آگاهي ناجا به عنوان کارآگاه برتر استان انتخاب و در همايش پليس و اصناف استان از وي تجليل شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، در متن لوح تقدير وي آمده است: جناب سرهنگ کارآگاه سوم احمد کرمی پلیس […]

سرهنگ”احمد کرمي” رئيس پليس آگاهي استان قم در ارزيابي پليس آگاهي ناجا به عنوان کارآگاه برتر استان انتخاب و در همايش پليس و اصناف استان از وي تجليل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، در متن لوح تقدير وي آمده است:

جناب سرهنگ کارآگاه سوم احمد کرمی

پلیس آگاهی مفتخر به داشتن کارآگاهان مومن و متعهدی است که نشان ارزشمند خدمت به مردم شهید پرور ایران اسلامی را با تکیه به نیروی ایمان و شهادت بر سینه داشته و سعی و تلاش در مسیر تحقق اهداف مقدس میهن عزیزمان را با جان خود مانوس یافته و وظیفه ذاتی خود می شمرند.

ستایش و قدردانی از کارآگاهان کشور، گامی بایسته در راه ارج نهادن بر تلاش صادقانه و عاشقانه برمردانی است که در مسیر خدمت، از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. از این رو، به منظور تجلیل از بزرگ مردان جان برکف عرصه کشف و مبارزه با جرم که بی تردید تلاش جهادی و زحمات خستگی ناپذیر بی وقفه ایشان زمینه‌ساز تبلور و آسایش و امنیت جامعه در اقصی نقاط کشور است، با گرامیداشت یازدهم مهرماه به عنوان روز کاراگاه و نظر به رای هیات داوران نخستین جشنواره کارآگاهان برتر، انتخاب جنابعالی را به عنوان کارگاه برتر پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تبریک می‌گویم و امید است در سایه عنایت حضرت حق تعالی و توجهات حضرت ولی عصر( عج )تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) با جدیت و پشتکار در بسط و گسترش فرهنگ والای کارگاهی همت گمارید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری