دیدار عضو هیت رییسه مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم

امیر آبادی عضو هیت رییسه و نماینده مردم قم در مجلس شواری اسلامی به همراه بخشدار و مسولین بخش کهک در منزل شهید مدافع حرم ابراهیم رشید حاضر شد واز پدر شهید عیادت کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،وی در این دیدار گفت: شهدا ثابت کردند که «یک شبه ره صد ساله را […]

امیر آبادی عضو هیت رییسه و نماینده مردم قم در مجلس شواری اسلامی به همراه بخشدار و مسولین بخش کهک در منزل شهید مدافع حرم ابراهیم رشید حاضر شد واز پدر شهید عیادت کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،وی در این دیدار گفت: شهدا ثابت کردند که «یک شبه ره صد ساله را پیمودن» افسانه نیست.

امیر آبادی افزود: همه تلاش انسان در طول تاریخ، رسیدن به کمال مطلوب بوده و شهدا این اقدام را با سرعت و اطمینان تمام انجام دادند.

نماینده مردم قم در ادامه افزود: شهادت در راه ائمه و اهل‌بیت (ع)، توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.وی تاکید کرد: قطعا کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند، در دامن خانواده‌هایی مومن و خداجو پرورش یافته‌اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریک هستند.

امیر آبادی با تبریک و تسلیت شهادت شهید رشید به خانواده وی، از آنها خواست برای توفیق مسولان جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در شرایط حساس کسور دعا کنند.