- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تاکید برهمکاری صمیمانه رهپویان قم بامخابرات استان

درطی دیدار صمیمانه دست اندرکاران پایگاه خبری رهپویان قم با مدیر شرکت مخابرات استان قم،طرفین بر افزایش همکاری های رسانه ای بین این شرکت ورسانه های قم تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم، در طی دیدارصمیمانه مدیرکل شرکت مخابرات استان قم با دست اندر کاران پایگاه خبری رهپویان استان قم که ظهر امروز در دفتر مدیر کل شرکت مخابرات استان قم صورت گرفت طرفین بر افزایش همکاری های رسانه ای بین این شرکت وخبرنگاران قم تاکید کردند.
مهندس دهناد با تقدیر از همکاری خوب این پایگاه خبری وسردبیر آن با مجموعه شرکت مخابرات استان قم برلزوم تقویت همکاری های این شرکت با سایر رسانه ها وخبرنگاران قم تاکید کردند.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند یک نقش ارزنده در تبیین خدمات این شرکت به مردم ایفا کنند،خاطر نشان کرد:خوشبختانه به همت وتلاش پرسنل خدوم شرکت مخابرات استان قم،ما همه ساله شاهد افزایش خدمات ورضایتمندی مردم وکاهش کاستی ها بودیم .که این کاهش کاستی ها را امسال به وضوح در جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران وسایر نقاط استان شاهد بودیم وامسال مخابرات در زمینه ارائه خدمات به زائرین ایام شعبانیه تمام امکانات وتلاش های خود را به کار گرفت تا هیچ گونه قطعی در ارائه خدمات این شرکت به زائرین صورت نگیرد.به طوری که تحسین مردم ومسئولان را بر انگیخت.
عضو هیئت رئیسه همراه اول به اهمیت وجایگاه مشتری مداری در میان مسئولان شرکت مخابرات اشاره کرد وافزود:تمام برنامه های عمده ما برمحوریت مشتری مداری استوار شده است وما در نظر داریم که با تنوع سرویس های خدماتی خود،برمیزان رضایتمندی مشتریان خود بیافزاییم.
وی گفت:هم اکنون بیش از۶۰۰هزار تلفن ثابت در استان ظرفیت سازی شده است که از این تعداد،بیش از ۵۰۰هزار شماره ثابت تاکنون به هم استانی های عزیز واگذار شده است وبیش از ۱۵۰هزار مشترک ای دی اس ال هم اکنون در استان قم داریم.
مدیرکل مخابرات استان به همراهی این شرکت در اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وافزود:ما در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور،از همه امکانات خود بهره خواهیم گرفت وهمه منابع خودرا در اختیار توسعه پایدار استان قرار خواهیم داد.
وی بر ادامه همکاری های تنگاتنگ بین این شرکت ورسانه های استان قم تاکید کرد وقول داد که در هفته دولت باتوجه به بهره برداری از پروژه های متعدد این شرکت در دهه مبارکه فجر،دیداری نزدیک با سایر اصحاب رسانه های قم داشته باشند واز وقفه ای که در طی این مدت به علت داشتن مسئولیت های کشوری با رسانه صورت گرفته بود،عذرخواهی کرد.
در ادامه ،خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم با تقدیر وتشکر از حمایت های بی دریغ شرکت مخابرات استان قم از رسانه ها وبویژه این پایگاه خبری، اظهار داشت:باتوجه به اینکه عناصر روابط عمومی این شرکت وبویژه شخص آقای احمدی نیا مدیر محترم روابط عمومی این شرکت از اصحاب رسانه به شمار می روند،درک متقابلی بین اصحاب رسانه واین شرکت بوجود آمده است ومی توان با قاطعیت اعلام کرد که مجموعه شرکت مخابرات استان قم وبویژه روابط عمومی آن از جمله روابط عمومی های فعال در ارتباط با رسانه ها در استان قم هستند که جای بسی تقدیر وتشکر دارند.
همچنین وجود مدیری علاقمند به رسانه ها مانند شخص مهندس دهناد،مدیرعامل محترم شرکت مخابرات استان قم مزید برعلت شده است که این ارتباط هرچه بیشتر گسترش یابد.
سردبیر پایگاه خبری رهپویان قم به خدمات شرکت مخابرات استان قم در اعیاد شعبانیه اشاره کرد وافزود:الحق والانصاف امسال شرکت مخابرات استان قم در اعیاد شعبانیه وبویژه در نیمه شعبان چه در مسجد مقدس جمکران وچه در سایر نقاط استان شاهکار به خرج داده وبه گواه بیشتر مسئولان ومردم،خدمات این این شرکت درحد عالی بوده وما شاهد هیچ گونه قطعی خدمات آن حتی در اوج بار ترافیکی حضور صدها هزار نفری مردم ،نبودیم واین به مدیریت والا وتلاش ارزنده پرسنل خدوم این شرکت برمی گردد.
درپایان این دیدار صمیمی،مدیرکل مخابرات استان قم از همکاری های این پایگاه خبری با مجموعه شرکت مخابرات استان قم تقدیر به عمل آورد.
پایان پیام/