دیدار استاندار قم بادکترحسن روحانی رئیس جمهور 

دکتر سرمست استاندار قم با حجه الاسلام والمسلمین دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی  دیدار و گفتگو کرد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر سرمست استاندا قم عصر دوشنبه پانزدهم مهرماه با دکتر روحانی ریاست محترم جمهور دیدار و با تشریح آخرین وضعیت استان در بخش […]

دکتر سرمست استاندار قم با حجه الاسلام والمسلمین دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی  دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر سرمست استاندا قم عصر دوشنبه پانزدهم مهرماه با دکتر روحانی ریاست محترم جمهور دیدار و با تشریح آخرین وضعیت استان در بخش های مختلف سیاسی،امنیتی،اجتماعی،اقتصادی و عمرانی خواستار عنایت ویژه ریاست محترم جمهور و صدور اوامر عالی ایشان برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان شد .

دکتر روحانی رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهتمام وزارتخانه ها در تکمیل پروژه های استان قم ،تسریع در اجرا و بهره برداری از پروژه قطار سریع السیر تهران_قم _اصفهان همچنین نوسازی ،بهسازی وتوانمندسازی بافت های فرسوده شهر قم را مورد تاکید قرار داد .

در این دیدار ابتکار عمل استاندار قم در ایجاد تحرک ، پویایی و توسعه فعالیتهای اقتصادی و تولیدی علی الخصوص صدور کارت ویژه برای ملاقات صاحبان صنایع و واحد های تولیدی بزرگ بدون وقت قبلی با استاندار مورد توجه ریاست محترم جمهور قرار گرفت و انجام اقدامات مشابه از سوی سایر استانداران را امری باارزش تلقی نمودند .

موضوع مهم در این دیدار ، توصیه رئیس جمهور بر تداوم و استمرار فعالیتها و تلاش های اثربخش استاندار قم در زمینه ایجاد تعادل و تقویت اعتدال در فضای سیاسی استان و روحیه مردم داری و بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند مراجع ، علما و فضلای حوزه علمیه قم و همچنین اساتید و صاحبنظران دانشگاهی در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه استان بود .

اهمیت  توسعه زیر ساختهای گردشگری و تقویت صنعت گردشگری مذهبی در استان قم ، موضوع دیگری بود که در گفتگوی استاندار با رئیس جمهور مطرح و مورد تاکید قرار گرفت .