- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ديدار نوروزي مديران شهرداري و شوراي شهر با استاندار قم

استاندار قم در ديدار مديران شهرداري و شوراي اسلامي شهر قم خواستار هماهنگي بيشتر مسئولان براي حل مشكلات استان شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين ديدار با اشاره به برنامه هاي ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر استان قم در نوروز ۹۷ گفت: شهرداري قم در ميزباني از مسافران نوروزي و خدمات رساني به همشهريان عملكرد مطلوبي داشت.
وي در ادامه با تاكيد بر بهره وري بيشتر دستگاه هاي اجرايي در پيشبرد اهداف دولت گفت: حاكميت نگاه بهره ور مي تواند استفاده ي بهينه از منابع  و تسريع در روند توسعه را محقق نمايد.
صادقي با بيان اينكه جايگاه هاي قانوني مورد احترام همه ي مديران است افزود: بايستي از مكانيزمي براي افزايش هماهنگي در اجراي مصوبات جلسات مختلف استفاده شود.
نماينده عالي دولت در استان در بخش ديگري از سخنان خود مسئله ي كاهش نزولات جوي و كمبود آب هاي سطحي و زيرزميني استان را مورد توجه قرار داد و گفت: بهترين راهكار براي مديريت منابع موجود عمل به مصوبات كارشناسي شوراي حفاظت از منابع آب استان است.
 سیدمهدی صادقی در دیدار دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و اعضای شورای شهر قم، با بیان اینکه در نوروز ۹۷ خدمات گسترده‌ای از سوی مجموعه خدمات شهری شهرداری ارائه شد اظهار کرد: نیروهای شهرداری در تمام ایام نوروز پای کار بودند و آماده سازی خوبی در بوستان‌ها صورت گرفته بود.
وی با تاکید بر اینکه در زمینه زیباسازی، اسکان و نظافت شهری اقدامات متفاوتی نسبت به سال‌های قبل صورت گرفت تصریح کرد: این نشان می‌دهد که هر سال ضعف‌ها شناسایی شده و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود
استاندار قم اذعان کرد: این موجب افتخار ما است که زائرینی که وارد شهر قم می‌شوند با رضایتمندی از شهر خارج شوند و نوعی مطلوبیت خدمات به وجود آید.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول سال هماهنگی، هم‌افزایی و همدلی در فعالیت‌ها وجود دارد و خدا به خاطر همین همراهی‌ها برکت به کارها می‌دهد، با اشاره به برخی مشکلات مالی و اقتصادی در کشور گفت: اگر مدیریت خوبی صورت گرفته و تلاش و همت جمعی داشته باشیم بخش عمده‌ای مشکلات حل شده و می‌توان با همکاری و وفاق به سمت استفاده بهینه از منابع رفت.