ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت شهداي محله ي دروازه ري با استاندار قم

استاندار قم در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت شهداي محله ي دروازه ري بر پشتيباني دستگاه ها از برگزاري باشكوه اين مراسم تاكيد كرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت شهداي محله ي دروازه ري با بيان اينكه مسئولان […]

استاندار قم در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت شهداي محله ي دروازه ري بر پشتيباني دستگاه ها از برگزاري باشكوه اين مراسم تاكيد كرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت شهداي محله ي دروازه ري با بيان اينكه مسئولان و مردم امنيت و آرامش كشور را مديون خون پاك شهيدان هستند گفت: مسئولان ‌نبايستي از هر كاري در پاسداشت اين عزيزان دريغ كنند.
استاندار قم همچنين در تماس با بعضي مديران خواستار رفع مشكلات و بسترسازي براي برگزاري هرچه باشكوه تر اين مراسم شد.
صادقي در بخش ديگري از سخنان خود به مشكلات اقتصادي مردم اشاره و خاطرنشان كرد: حل اين مشكلات نيازمند اراده و همكاري همه ي بخش ها و گروه هاي سياسي است.
گفتنی است منطقه دروازه ری در قم، ۱۲۸ شهید خونین کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام هرساله با حضور پرشور مردم شهید پرور قم و با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار می شود.

استاندار قم:

دستگاه ها موظف به تمكين از دستورالعمل هاي ابلاغي هستند

استاندار قم با اشاره به ضرورت تلاش و برنامه ريزي در جهت اجرايي كردن مصوبات جلسات و دستورالعمل هاي صادره در حوزه هاي مختلف گفت: همه دستگاه هاي اجرايي موظف به تمكين از اين تصميمات و دستورالعمل هاي ابلاغي هستند.

به گزارش روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مدير كل راه داري و حمل و نقل جاده اي استان قم طي سخناني رضايت مردم و مراجعين به دستگاه هاي اجرايي را مهمترين مؤلفه ي ارزش گذاري عملكرد مسئولان دانست.

استاندار قم با اشاره به آيين نامه هاي اجرايي و تنگناهاي قانوني براي رفع مشكلات گفت: تعامل و نگاه حمايتي دستگاه ها حتي اگر به انجام درخواست مردم منجر نشود، رضايتمندي آن ها را به همراه خواهد داشت.

وي ريسك پذيري را از ديگر مؤلفه هاي مديران موفق دانست و افزود: مديران بايد با مسؤليت پذيري لازم، از ارجاع مسائل حوزه ي كاري خود به بخش هاي ديگر خودداري كنند.

صادقي همچنين بر ضرورت نگاه منطقي مديران به مسائل و موضوعات مختلف تأكيد كرد و افزود: نبايد نگاه صفر و يا صد به مسائل داشت و ضمن رعايت مسائل قانوني و در نظر گرفتن راهكارهاي كارشناسي براي حل مشكلات تلاش نمود.

استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود استانداري را بالاترين مرجع تصميم گيري در استان دانست و گفت:‌گاهي بعضي مسائل در جلسات بين ادارات حل نمي شود كه بايستي در معاونت مربوطه در استانداري قم مطرح و مورد بررسي قرار گيرد.

وي با اشاره به ضرورت تلاش و برنامه ريزي براي اجرايي كردن مصوبات و دستورالعمل هاي صادره در حوزه هاي مختلف تصريح كرد: همه ي دستگاه ها موظف به تمكين از اين تصميمات و دستورالعمل هاي ابلاغي استانداري و ديگر مراجع ذي صلاح هستند.