دومین نمایشگاه گل و گیاه قم برگزار می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری دومین نمایشگاه عرضه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای و باغبانی در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، پیام جوادیان از برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی خبرداد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ […]

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری دومین نمایشگاه عرضه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای و باغبانی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، پیام جوادیان از برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی خبرداد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه در محل نمایشگاه های دائمی استان هر روزه  از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرایی بازدیدکنندگان و علاقمندان است.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۵۰ شرکت تولیدکننده گل و گیاه برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان، تهران، کرج، محلات، اراک و همدان استان‎هایی هستند که در کنار تولیدکنندگان قمی در این نمایشگاه شرکت دارند.
جوادیان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ گونه گل و گیاه طبیعی عرضه می شود، خاطرنشان کرد: گلهای تزئینی، آپارتمانی و باغچه ای و دارویی در این نمایشگاه با هزینه ای کمتر از قیمت بازار به علاقمندان عرضه می شود.
وی افزود: در کنار عرضه گل و گیاه، تجهیزات و ادوات باغبانی نیز در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد، علاوه براینکه که غرفه داران از سطح اطلاعاتی بالایی در زمینه گل و گیاه برخوردارند و آموزش های لازم را در کنار عرضه گل و گیاه در اختیار شهروندان قرار می دهند.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پیوند زندگی شهروندان با گل و گیاه به ویژه نمونه های آپارتمانی عنوان کرد که راهکاری برای فرهنگسازی و نگهداری فضای سبز در محل زندگی است.