دومین بوستان بانوان منطقه ۶ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به احداث دومین بوستان بانوان به مساحت ۳۳۰۰ متری در این منطقه از بهره‌برداری آن در آبان ماه و همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سید رضا حسینی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به جدول‌گذاری سطح […]

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به احداث دومین بوستان بانوان به مساحت ۳۳۰۰ متری در این منطقه از بهره‌برداری آن در آبان ماه و همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سید رضا حسینی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به جدول‌گذاری سطح معابر منطقه ۶ از ساماندهی بوستان‌های منطقه ۶ در قالب چند پروژه تکمیل فضای سبز شهری خبر داد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اتمام مراحل بوستان بانوان منطقه خبرداد و افزود: عملیات تملک و احداث بوستان بانوان منطقه با صرف هزینه یک میلیارد تومانی به پایان رسیده است و در سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی با اشاره به محل قرارگیری بوستان بانوان در کنار ساختمان شهرداری منطقه، خاطرنشان کرد: این بوستان با توجه به محدودیت فضای سبز منطقه با مساحتی قریب به ۳۳۰۰ متر محل خوبی را برای حضور بانوان منطقه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به قسمت‌های مختلف بوستان از پیش‌بینی مسیر دوچرخه و فضای بازی در آن خبر داد و گفت: مجموعه کوچکی در حد لانه پرندگان نیز با ابتکار دوستان ما در شهرداری منطقه در محیط بوستان ایجاد شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم به احداث آبنما و فضای سبز خوب و مناسب بوستان بانوان اشاره و تاکید کرد: این بوستان با توجه به بافت منطقه و تراکم جمعیتی و سرانه کم فضای سبز، مجموعه بسیار مناسبی برای استفاده مردم محلات اطراف بوده و دومین بوستان بانوان در منطقه است که به بهره‌برداری می‌رسد.