- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری دومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب به مناسبت روز قم و گرامیداشت چهلمین سالگرد بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای گرامیداشت روز قم، اظهار داشت: ۴۱ عنوان ویژه‌برنامه به مناسبت نام‌گذاری روز قم در سطح شهر توسط شهرداری قم برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مورد نظر برای گرامیداشت این روز، برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی در سطح شهر قم است، ابراز کرد: سال گذشته این دوره مسابقات با حضور بیش از شش‌ هزار نفری در بیش از ۱۰۰ مسجد برگزار شد که امسال امیدواریم  شرکت‌کنندگان بیشتری در این المپیاد حضور داشته باشند.

مقیمی خاطرنشان کرد: در سال جاری دومین دوره المپیاد ورزشی تحت عنوان فرزندان انقلاب با همکاری ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت گرامیداشت روز قم و گرامیداشت چهلمین سالگرد بسیج برگزار می‌شود.

وی رشته‌های این دوره المپیاد ورزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: رشته‌های تنیس روی میز، طناب زنی به‌ صورت انفرادی، فوتبال دستی و دارت به‌صورت تیم‌های دو نفره که بتوان در فضای مساجد برگزار کرد، در این دوره مسابقات انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش آقایان و بانوان، عنوان کرد: آقایان در سه رده ۷ تا ۱۳ سال، ۱۴ تا ۱۸ سال و بالاتر از ۱۸ سال و بانوان نیز در دو رده ۱۶ و زیر ۱۶ سال و بالای سن ۱۶ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مقیمی با تأکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام در دومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب تا ۱۵ آذرماه است، اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ مسجد برای این دوره مسابقات پیش‌بینی‌شده است که علاقه‌مندان می‌توانند به کانون‌های مساجد مراجعه کنند.