دعوت از رانندگان خودروهای شخصی برای دریافت مجوز سرویس مدرسه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از رانندگان خودروهای شخصی خصوصا بانوان برای دریافت مجوز سرویس مدرسه دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مرتضی عزتی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سپند برای سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: دو سال بود که این سامانه ابلاغ می‌شد و امسال از سوی وزارت […]

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از رانندگان خودروهای شخصی خصوصا بانوان برای دریافت مجوز سرویس مدرسه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مرتضی عزتی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سپند برای سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: دو سال بود که این سامانه ابلاغ می‌شد و امسال از سوی وزارت کشور عنوان شد که اولیا باید در این سامانه ثبت‌نام کرده و مدیر مدرسه تاییدیه ارسال کرده و این تاییدیه به شرکت حمل و نقل ارسال شده و سپس سرویس مدارس فعال شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه راه‌های زیادی برای ثبت‌نام در سامانه سپند تعیین شده است، گفت: در آینده رصد آنلاین و مستمر سرویس‌ها از طریق این سامانه محقق خواهد شد و کنترل از سوی نیروهای راهور نیز سهل‌تر خواهد شد.

عزتی با تاکید بر اینکه امسال در هیات دولت مصوب شده که کلیه افرادی که گواهینامه پایه سه دارند و دو سال از صدور گواهینامه می‌گذرد می‌توانند خدمات حمل و نقل عمومی ارائه کنند، گفت: این امکان فراهم شده که این افراد به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و تاکسی دریافت کرده و با همین گواهینامه کار کنند و اگر هم می‌خواهند سرویس مدرسه بگیرند با ماشین شخصی خودشان می‌توانند به سازمان مراجعه کرده و سرویس مدرسه بگیرند.

وی اضافه کرد: از همه بانوانی که گواهینامه پایه سه و خودرو شخصی دارند دعوت می‌کنیم که برای سرویس مدارس دخترانه به سازمان مراجعه کرده و از این امکان بهره‌مند شوند.