دستگیری قاچاقچی موادمخدر با ۱۰۱ کیلو تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم در اقدام مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و خراسان شمالی یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در قم توقیف، ۱۰۱ کیلو تریاک کشف و متهم دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: […]

فرمانده انتظامی استان قم در اقدام مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و خراسان شمالی یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در قم توقیف، ۱۰۱ کیلو تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه خودرو با هماهنگی مقام قضائی استان برای بازرسی به یگان منتقل و از داخل کابین تریلی ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۶۶ بسته کشف و متهم دستگیر شد.

سردار آقاخانی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و خراسان شمالی، افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین همکاري و مشارکت شهروندان را در حفظ و ارتقای امنيت اجتماعي ضروري دانست و از آنان خواست تا در صورت آگاهي از هر گونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

/////////////

کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پيگيري اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقی مواد مخدر شناسايي و مشخص شد وی قصد دارد با خودرو پژو پارس، محموله مواد مخدر را از استان همجوار به قم منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگي قضائي، مأموران به محورهاي مواصلاتي استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی گفت: سپس نامبرده به همراه خودرو پژو به یگان منتقل و در بازرسي به عمل آمده از خودرو ۳۸ کیلوگرم ترياک در قالب ۶ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.