- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری قاتل شرور در کمتر از یک ساعت در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاتل کمتر از یک ساعت در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت : شب گذشته در پی وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق قم، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بررسی اولیه مشخص شد درگیری به دلیل مشاجرات فی مابین ۲ تن از افراد این منطقه بوده که بلافاصله هویت قاتل شناسایی و نامبرده در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۵ قاچاقچی مواد مخدر قم دستگیر شدند.
سردار “سید محمود میرفیضی” ، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد محموله مواد مخدر را در قالب پوشش بار لیمو ترش با یک دستگاه خودرو کامیونت از یکی از استان های جنوبی به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: خودرو در ادامه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و طی بازرسی از آن ۱۵۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.
سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و ۴ تن از همدستانش در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان تحویل شدند.