- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری ضارب مأمور پلیس و قاتل شهروند قمی ظرف ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ضارب مأمور پلیس و قاتل شهروند قمی ظرف مدت ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع های مسکونی در پردیسان، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی گفت: مدیر مجتمع مسکونی موصوف نیز برای هدایت مأموران آن ها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در کمک رسانی برای دستگیری متهم داشته که پس از گشودن درب واحد مسکونی مورد نظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می کند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این حادثه متهم، مأمور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار داده و متواری می شود.
سردار میرفیضی گفت: مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی مأمور، رضایت بخش اعلام شده لیکن متاسفانه مدیر مجتمع علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می کند.
وی اضافه کرد: با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضائی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و در حالی که نامبرده با خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان های همجوار را داشت شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و طی بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی کرده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی خواهد شد.