دستگیری صحنه گردان تصادفات صوری وکلاهبرداری کلان ازشرکت های بیمه

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری صحنه گردان تصادفات صوری و کلاهبرداری از شرکت های بیمه با ۱۵ فقره تصادف ساختگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در قم خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، ۵ نفر از همدستانش نیز دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری صحنه گردان تصادفات صوری و کلاهبرداری از شرکت های بیمه با ۱۵ فقره تصادف ساختگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در قم خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، ۵ نفر از همدستانش نیز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند تصادفات ساختگی در قم، اظهارداشت: با شناسایی محل سکونت متهم اصلی تحقیقات گسترده کارآگاهان در این زمینه آغاز و نامبرده به همراه ۵ تن از همدستانش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاه این افراد اوراق سفيد امضاء و داراي اثر انگشت و نیز تعدادي سفته سفيد و نگارش شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان به ۱۵ فقره کلاهبرداري از شرکت هاي بيمه به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف که در نهایت با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: کلاهبرداران با تشکيل باند، اينگونه جرايم خشن را مرتکب مي شوند و عمدتاً مصدومان خود را از افراد معتاد و يا بي بضاعت انتخاب و با دادن وعده هاي واهي و حق الزحمه بالا آنان را فريب داده که علاوه بر آسيب دائمي جسماني، صدمات روحي و رواني زيادي نیز براي آن ها و خانواده هایشان به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان در خواست کرد، در صورت اطلاع از فعاليت اينگونه شبکه ها ضمن عدم همکاري، موضوع را به پليس اعلام کنند همچنين شرکت هاي بيمه بایستی با شناسايي نقاط آسيب پذير در سازمان ها و ارگان هاي مرتبط، راهکارهاي مقابله و پيشگيرانه را تدوين و اجرايي کنند.

کشف ۲۴۶ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۴۶ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پيگيري اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقی مواد مخدر شناسايي و مشخص شد وی قصد دارد با خودرو نيسان، محموله مواد مخدر را از یک استان مرکزی با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگي قضائي مأموران به محورهاي مواصلاتي استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی گفت: سپس نامبرده به همراه خودرو نیسان به یگان منتقل و در بازرسي به عمل آمده از خودرو ۲۰۶ کیلوگرم ترياک در قالب ۲۰ بسته کشف شد.

وی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر، طی بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در یکی از محورهای مواصلاتی استان، ۴۰ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک در قالب ۸ بسته کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.