دستگیری سارق خودروهای مدل پایین توسط پلیس آگاهی قم

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق خودروهای مدل پایین در قم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل پايين از نوع پراید ، شناسايي و دستگيري سارقان با جديت در دستور کار کارآگاهان […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق خودروهای مدل پایین در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل پايين از نوع پراید ، شناسايي و دستگيري سارقان با جديت در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت .

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات پلیسی تصوير یکی از سارقان در حين سرقت دو دستگاه خودرو مدل پایین بدست آمد  که مورد شناسايي کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ کرمی ادامه داد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با ارائه دلايل و مستندات به پنج فقره سرقت خودرو پراید مدل پايين اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی بیان داشت: متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کشف حدود ۴۳۰  کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف حدود ۴۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ” صیاد درویشی” جانشین فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند مقدار ۴۲۸ کیلو و ۵۹۰ گرم انواع مواد مخدر را طی دو عملیات گسترده پلیسی، کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر، مشخص شد فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه “پروتون” از یکی از استان های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تيم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتي اعزام که با تلاش مأموران خودروی موصوف به همراه یک نفر سرنشین شناسايي و متوقف شد و در بازرسی تخصصی از خودروی مذکور، مقدار ۱۸۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۲۲ بسته کشف شد.

سرهنگ درویشی با اشاره به عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه “پژو ۴۰۵” از یکی از استان های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تيم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتي اعزام که با تلاش مأموران خودروی موصوف به همراه یک نفر سرنشین شناسايي و توقیف و در بازرسی تخصصی از خودروی مذکور، مقدار ۱۹۰ کیلو و ۸۴۰ گرم حشیش و ۵۰ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد: نهايتاً متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني مناسب، روانه زندان شدند.