- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری سارق حرفه ای خودروهای مدل پایین پراید در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه ای خودروهای مدل پایین پراید در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت خودروهای مدل پايين از نوع پراید، شناسايي و دستگيري سارق و یا سارقان با جديت در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه عوامل گشت انتظامی حین انجام مأموریت یک دستگاه خودرو مسروقه رها شده جلوی ساختمان در حال ساخت را مشاهده و در اتاق نگهباني این ساختمان، ۴ نفر را حین استعمال مواد مخدر و مظنون به سرقت خودرو دستگیر و افراد مذکور به همراه پرونده متشکله برای انجام تحقيقات تخصصي تحویل پلیس آگاهی استان قم شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در بررسی انجام شده متهم رديف اول و از سارقان سابقه دار تحت تعقيب اين پليس طی مواجهه با مستندات موجود به ۵ فقره سرقت خودروهای مدل پايين پراید و یک فقره سرقت از منزل با همدستي همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی در ادامه به دستگیری همسر متهم اشاره و تصریح کرد: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامي استان قم از کشف ۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم ۲ نفر قاچاقچي مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: یکی از متهمان قصد داشت با یک دستگاه خودرو نيسان مقادیری مواد مخدر را از استان البرز به قم منتقل که خودرو مذکور در يکي از محورهاي مواصلاتي استان شناسايي و با تلاش مأموران متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگيري نامبرده در بازرسي از نیسان مقدار ۵ کیلوگرم هروئین کشف و در ادامه طی عملیات پلیسی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.