- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست معروف

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست لژیونر در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تيم ملي فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشورهای شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اذعان داشت جهت حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضاي خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک و پس از بازگشت از مسافرت متوجه سرقت پول متعلق به برادرش می شود این درحالی است که در منزل مذکور هیچ گونه بهم ريختگي و یا تخريب قفل صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که یکی از اعضای فامیل به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از وی خواسته شد تا جهت ارائه توضیحات در مدت تعیین شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی های قضائی منزلش مورد بازرسی قرار گرفت و ۲هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه کشف شد.

وی گفت: نامبرده دائماً اظهار بي اطلاعي از سرقت می کرد بنابراین موضوع با جديت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که ردپای مدير باشگاه ورزشي شاکي و همسرش به پرونده سرقت باز شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر دو از سارقان سابقه دار هستند متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت داشته اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند از سال های گذشته به عنوان مدير باشگاه بدنسازي شاکي فعاليت داشته و طي اين مدت از وضعيت مالي خوب اعضاي خانواده و نگهداري دلار در منزل وی اطلاع دارند.

سردار آقاخانی در خصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان داشت: متهم اصلی کليد منزل شاکي را از داخل خودرو وي خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه و پس از اطلاع از خالي بودن منزل موصوف، نسبت به سرقت اقدام و برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلارها را در پشت کولر فامیل شاکی مخفي کرده و مقاديري نیز به حساب همسرش واريز می کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که کليه وجوه مسروقه کشف و تحويل مالباخته شده است، گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.