- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری سارقان وکشف سنگ هاي زینتی مسروقه به ارزش ۲۰ ميليارد ريال

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان و کشف سنگ های زینتی مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” اظهار داشت: با اعلام شکایت شاکی مبنی بر سرقت  کيف سامسونت و يک کوله پشتي حاوي ۳۰ کيلو تسبيح از جنس سنگ کهرباي آلماني و تعداد زيادي انگشترهاي با ارزش ياقوت و زمرد به ارزش تقريبي ۲۰ ميليارد ريال از داخل خودرو شاکی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد ۵ نفر سارق ناشناس با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به شکستن شيشه خودروی شاکی و سرقت اشیاء فوق کرده و متواری شده اند.

سرهنگ کرمی ابراز داشت: با تحقیقات اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های خاص پلیسی ، با اقدامي هماهنگ و غافلگيرانه هر ۵ عضو باند سارقان شناسایي و دستگیر شدند و در بازرسي از منازل و محل هاي اختفاء متهمان، مقاديري از اموال مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابي اعتراف کردند که در نهایت پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی که پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

/////////////////////////////////////////

فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه وموسسات آموزش عالي تير ۱۳۹۷

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه وموسسات آموزش عالي در تير ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ولی ترابی” اظهار داشت: تمامی مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها وموسسات آموزش عالي که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ دوم تير ماه ۱۳۹۷ مي باشند، مي بايست راس ساعت ۷ صبح روز شنبه در تاریخ دوم تیرماه سال جاری در محل معاونت وظيفه عمومي  فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس ” قم حدفاصل عوارضي قم کاشان وعوارضي قم تهران-بعد از اداره راه وشهرسازي- معاونت وظيفه عمومي این فرماندهي ” حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

سرهنگ ترابی ادامه داد: تمامی مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري ومراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود مي باشد، مي بايست برابر تاريخ وساعت اعلامي در مراکزآموزش حاضر شوند.

سرهنگ ترابی بیان داشت: با توجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، جهت دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه کنند.