- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری سارقان میلیاردی احشام توسط پلیس در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۲ نفر سارق، از کشف ۵۰ راس احشام مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهاي قم و طرح شکایت مالباخته، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با برنامه ريزي هاي انجام شده در روند تحقيقات تخصصي كارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق احشام شناسايي و طي عملياتی غافلگيرانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۵۰ راس گوسفند به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کردند که در نهایت پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار آقاخانی در پایان با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در جهت افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان بویژه اقشار ضعیف به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پليس قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: دامداران محل نگهداري احشام را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز و در صورت عدم اطمینان، افراد ناشناس را كه تحت عنوان مشتري مراجعه مي كنند به محل نگهداري احشام راه ندهند و در حفظ اموال و احشام خود کوشا باشند.

دستگيري ۵ نفر از دلالان غيرمجاز ارز در قم

فرمانده انتظامي شهرستان قم از دستگيري ۵ تن از دلالان غيرمجاز ارز در قم خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۱۳ شهید سعیدی ضمن هماهنگي قضائي با حضور در اطراف حرم مطهر، ۵ نفر از دلالان غير مجاز ارز را شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قم خاطرنشان کرد: در ادامه متهمان براي انجام تحقيقات تکميلي به این کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد: از افراد مذکور ۸ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان وجه نقد، یک هزار و ۲۰۰ دلار، ۱۰ دینار کویتی، ۲۵۰ دینار عراقی و ۵۰۰ لیر سوریه کشف شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.