- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگیری سارقان دکل مخابراتی توسط پلیس قم

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارقانی که از دکل مخابراتی سرقت کرده بودند،خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” هادی دیده ور” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره سرقت از دکل های مخابراتی سطح استان، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران پاسگاه شکوهیه استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کنار دیوار اتاقک دکل های مخابراتی پارک کرده و چهار نفر سارق نیز درحال سرقت باطری ها دکل با سیم های مخابراتی بودند که به محض رویت ماموران از محل متواری می شوند.

سرهنگ دیده ور ادامه داد: ماموران بلافاصله به تعقیب و گریز متهمان پرداختند که پس از مسافتی سارقان از خودرو پیاده و مجدداً قصد فرار را داشتند که نهایتاً در یک اقدام بموقع پلیسی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی بعمل آمده از داخل خودروی سارقان، تعداد ۲۴ عدد باطری و حدود  ۱۰۰ متر کابل  و فیبرهای مخابراتی کشف که در این رابطه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سطح استان خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد يکي از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه کامیونت مقادیری مواد مخدر را در پوشش بار تره بار از استان های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کند که موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي گفت:در ادامه ضمن هماهنگی قضائی دو اکیپ عملیاتی از پليس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای مواصلاتي استان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سرانجام خودرو مذکور در يکي از محورها شناسايي و در اقدامي غافلگیرانه متهم را به همراه همدستش دستگير کردند.

سرهنگ بلفکه گفت:در ادامه طي بازرسي از خودرو مشخص شد کامیونت حامل بار خیار بوده  که در این رابطه ۱۰ کيلو و ۱۰۰ گرم ترياک در قالب ۱۳ بطری کشف و متهمان نيز در نهايت به انضمام پرونده تشکیل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.