دستگیری جيب بر ۸۰ ساله با سوابق متعدد در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک جيب بر هشتاد ساله حرفه ای در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جيب بري در قم، با اعلام موضوع به واحدهای گشت انتظامی موضوع […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک جيب بر هشتاد ساله حرفه ای در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جيب بري در قم، با اعلام موضوع به واحدهای گشت انتظامی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران فرماندهي انتظامي معصوميه با بررسی جغرافیای جرم موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: وی در ادامه پس از انتقال به این یگان، در مواجهه با مأموران به سرقت هاي متعدد جيب بري در قم اعتراف کرد.

سرهنگ جعفریان با اشاره به اعتیاد این متهم هشتاد ساله و غير بومي به مواد مخدر صنعتي، گفت: نامبرده که دارای ۵ فقره سابقه سرقت از زائران است، در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

/////////////////////////

حضور فرمانده انتظامی استان قم در سامانه ۱۹۷

سردار”عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان، روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه سال جاري در دفتر نظارت همگانی(۱۹۷) پاسخگوي مشكلات مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در راستاي پاسخگويي مسئولان انتظامي استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامي ،ترافيکي و غيره شهروندان،

فرمانده انتظامي استان روز دوشنبه ۲۹ مهرماه، از ساعت ۹ صبح در دفتر نظارت همگاني ۱۹۷ حضور خواهد يافت.

گفتنی است، همشهريان مي توانند هر گونه انتقاد، شكايت، پيشنهاد و يا تقدير و تشكر از كاركنان نيروي انتظامي را با سامانه ۱۹۷ در ميان گذاشته و در صورت تمايل براي ديدار حضوري با سردار آقاخانی، در تاريخ مذكور به دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) مستقر در ساختمان معاونت اجتماعي واقع در خيابان امام خميني (ره) – جنب کلانتري ۱۷ شهيد بهشتي مراجعه کنند.