دستگیری جاعلان اسکناس های تقلبی توسط پلیس قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ جاعل اسکناس های تقلبی در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم حین گشت زنی، یک دستگاه خودرو زانتیا را با ۲ نفر سرنشین […]

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ جاعل اسکناس های تقلبی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم حین گشت زنی، یک دستگاه خودرو زانتیا را با ۲ نفر سرنشین متوقف کردند.

وی گفت: در ادامه پس از اظهارات ضد و نقیض این افراد، خودرو مورد بازرسی قرار گرفته که ۱۰۳ میلیون ریال وجه نقد جعلی، ۴۷ میلیون ریال تراول چک، ۳۵ هزار دینار عراقی و ۱۶ فقره چک مسافرتي جعلي بانک صادرات جعلي، همچنین مقادیری مواد مخدر از آن ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: همشهریان می توانند هرگونه اطلاعات خود در زمینه فعالیت غیرمجاز افراد در رابطه با موضوع فوق را از طریق تماس با ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع دهند.

//////////////

توقيف کاميونت حامل ۲۳ بشکه ۲۲۰ ليتري الکل طبي در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان  قم از توقيف یک دستگاه کاميونت حامل ۲۳ بشکه ۲۲۰ ليتري الکل طبي در قم خبر داد.

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در اجراي کنترل تردد خودروهاي عبوري در یکی از محورهای مواصلاتی قم، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي استان يک‌دستگاه کاميونت را در این رابطه توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل ۲۳ بشکه ۲۲۰ ليتري الکل طبی به مقصد تهران است.

وی اضافه کرد: خودرو مذکور پس از خروج از گمرک یکی از استان های کشور به جاي رفتن به سيرجان به مقصد تهران در حرکت بوده که در محور مواصلاتی استان توسط کارآگاهان متوقف و مشخص شد محل درخواست و محتويات بارنامه با وضعيت فعلي مطابقت ندارد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: کارآگاهان ارزش محموله کشف شده قاچاق را یک میلیارد و ۸۰۰ ميليون ریال اعلام که در ادامه محموله خودرو مذکور به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکي استان قم تحويل و متهم نیز به مرجع قضائی استان معرفی شد.