دستگيري سارق منزل با ۸ فقره سرقت توسط پلیس در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان از دستگيري يک سارق منزل با ۸ فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: با طرح شکايت فردي مبني بر سرقت از منزل وي، پرونده تشکيل و موضوع در دستور […]

رئيس پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان از دستگيري يک سارق منزل با ۸ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: با طرح شکايت فردي مبني بر سرقت از منزل وي، پرونده تشکيل و موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وي افزود:در ادامه با انجام يک سري اقدامات پليسي متهم شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه توسط مأموران این پلیس دستگير شد.

سرهنگ کرمي با بیان این که نامبرده اعتیاد به مواد مخدر داشته و با پرسه زنی در برخی محلات پایین شهر و با اطمینان از نبود صاحب خانه، از منزل مورد نظر سرقت می کرد، تصریح کرد: از متهم مقاديري اموال مسروقه کشف شده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم اضافه کرد: متهم در تحقيقات با کتمان حقيقت قصد فرار از قانون داشته اما در ادامه با توجه شواهد و قرائن موجود به ۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ کرمي با اشاره به دستگيري ۲مالخر اموال مسروقه، بيان کرد: متهمان سرانجام جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

=======

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک طی یک عملیات پلیسی در محور مواصلاتی قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با خودرو پژو ۲۰۶، مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی قم به شهریار منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از پژو، ۶۰ کیلوگرم تریاک در قالب در قالب ۶ بسته کشف و متهم و همسر وی که سرنشین خودرو بود، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.