دستگيري سارق حرفه اي منازل نيمه کاره در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای منازل نیمه کاره با ۱۰ فقره سابقه سرقت، در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ” احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر مقدس […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای منازل نیمه کاره با ۱۰ فقره سابقه سرقت، در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ” احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر مقدس قم، موجب شد تا شناسايي و دستگيري سارق با جديت در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گيرد.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، موفق شدند سارق را که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از ساختمان های نیمه کاره در حال سرقت بود را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی های صورت گرفته، مخفیگاه سارق را نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق، اموال قابل توجهی از قبیل “سيم و کابل برق، دو دستگاه دلر، دودستگاه سنگ فرز، انبر جوش قطعات موتورسيکلت ” کشف شد.

وی بیان داشت: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند ۱۰ نفر از مالباختگان را در این رابطه شناسایی و اموال مسروقه را به آنها برگردانند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: در بازجویی بعمل آمده، سارق به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره با همدستی یک نفر دیگر، اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد:  تحقيقات در خصوص شناسایی و دستگيري همدست سارق که حضورش در يکي از استان هاي همجوار محرز شده، ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان تاکید کرد: نهايتاً متهم به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني مناسب روانه زندان شد.

کشف بیش از ۵۳ کیلوگرم ترياک و دستگيري ۲ نفر قاچاقچي در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۵۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در استان خبر داد.

سرهنگ” غلامعباس بلفکه ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “گیلان” مشخص شد دو نفر قاچاقچي قصد دارند محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه تریلی “ولوو” از یکی از استان های جنوب شرقی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تيم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محور مواصلاتي استان اعزام که با تلاش مأموران تریلی موصوف شناسايي و پس از متوقف کردن آن برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، منتقل شد.

سرهنگ بلفکه بیان داشت: ماموران در بازرسی تخصصی از تریلی، مقدار ۵۳ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک در قالب ۵۰ بطری پلاستیکی را کشف کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: نهايتاً متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني، روانه زندان شدند.