- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

دستگيري سارقان ۷ تن تنه درختان گردو در قم

 

 

فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري سارقان ۷ تن تنه درختان گردو در يکي از روستاهاي قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”هادي ديده ور”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي کسب خبري مبني بر اين که سه نفر سودجو توسط يک دستگاه جرثقیل در حال قطع و سرقت تنه درختان گردو در يکي از روستاهاي قم هستند، بلافاصله اکيپي از مأموران پاسگاه انتظامي “کهک” به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان قم گفت: در ادامه سارقان در مواجهه با پليس، قصد فرار داشته اما بلافاصله دستگير شدند.

وي افزود: سپس در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، اين افراد از ساکنان همان روستا و داراي سوابق متعدد کيفري هستند.

سرهنگ ديده ور گفت: نهايتاً متهمان با اعتراف به سرقت ۷ تن تنه درختان گردو، به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

جاده قديم قم – تهران بازگشايي شد

سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي استان از بازگشايي جاده قديم “قم – تهران” که به دليل کولاک و يخبندان مسدود شده بود، خبر داد.

سرهنگ”مختار پناهي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به بازگشايي جاده قديم “قم-تهران” که به دليل يخبندان مسدود شده بود، از رانندگان خواست در محور مذکور علي الخصوص محدوده نعلبندان و حسن آباد با احتياط رانندگي کنند.

وي با بيان اين که از آغاز بارش برف و يخبندان ،مأموران پليس راه استان قم به همراه عوامل راهداري براي باز شدن مسير تا محدوده ۲۰ کيلومتري تهران کمک رساني کردند، گفت: رانندگان در محورهاي مواصلاتي مي بايست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نسبت به رعايت فاصله طولي اهتمام داشته باشند.

سرهنگ پناهي ضمن تاکيد بر پرهيز از سفرهاي غير ضروري، از مردم خواست حتماً زنجير چرخ و ساير تجهيزات زمستاني همراه داشته باشند.

سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم افزود:هموطنان مي توانند از طريق شماره تماس ۰۲۱۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضعيت جاده ها اطلاع يابند.#