دستگاه‌ها و مجموعه‌ها برای میزبانی از زائران اربعین بسیج شوند

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان قم باید برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بسیج شوند، گفت: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) علاوه بر موکبی که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد می‌کند، در شهر مقدس قم نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان […]

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان قم باید برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بسیج شوند، گفت: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) علاوه بر موکبی که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد می‌کند، در شهر مقدس قم نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی اربعین استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم در ایام اربعین به صورت ویژه پذیرای زائران ایرانی و غیرایرانی خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم در ایام اربعین بتوانیم خدمات جامع و مطلوبی را به این زائران ارائه دهیم تا مورد عنایت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قرار گیریم.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان قم باید برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بسیج شوند، اضافه کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز علاوه بر موکبی که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد می‌کند، در شهر مقدس قم نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران خواهد بود.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با اهتمام جدی مسئولان استان قم بتوانیم ظرفیت‌های مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده و اربعین متفاوتی را برای زائران رقم بزنیم.