دسترسی به خدمات شرکت آب و فاضلاب قم آسان‌تر شد،با یک کلیک

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قم از راه‌اندازی بخش گفتگوی آنلاین در سایت اینترنتی این شرکت خبر داد و آسان‌تر شدن دسترسی به خدمات آبفا را از مزایای آن دانست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری […]

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قم از راه‌اندازی بخش گفتگوی آنلاین در سایت اینترنتی این شرکت خبر داد و آسان‌تر شدن دسترسی به خدمات آبفا را از مزایای آن دانست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری کافی آباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد درگاه‌های متنوع برای پاسخگویی به سؤالات، مشکلات و درخواست‌های مردم در شرکت آب و فاضلاب قم، سهولت در درستی به خدمات آبفا، کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان و کاهش مراجعات حضوری را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز علاوه بر سامانه تلفنی ۱۲۲،از طریق پورتال آبفا به نشانی www.abfa-qom.com  همه خدمات فروش، پس از فروش و فوریتی را از این شرکت دریافت کنند، اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم نیز برای گفتگوی آنلاین ۲۴ ساعته در سایت شرکت آب و فاضلاب فراهم و راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ قم با اشاره به اینکه بخش گفتگوی آنلاین به راحتی در سایت شرکت قابل مشاهده و ‌دسترسی است، خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت آبفا، از این طریق به همکاران ما متصل شده و سؤالات، درخواست‌ها و مشکلات خود را در تمام موارد مربوط به شرکت آب و فاضلاب مطرح کنند.

وی بخش گفتگوی آنلاین را علاوه بر پاسخگویی، ابزاری برای تبادل مدارک مشترکین برای ارائه خدمات غیرحضوری دانست و گفت: پیش از این برای ارائه خدمات غیرحضوری و از طریق تلفن، مشکل ارسال مدارک را داشتیم که در حال حاضر مشترکان می‌توانند بدون هیچ مشکل خاصی از طریق بخش گفتگوی آنلاین مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کنند.

جعفری کافی آباد با اشاره به اینکه بخش گفتگوی آنلاین از ابتدای دی‌ماه به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: به دلیل سهولت استفاده از این ظرفیت که مشابه اپلیکیشن های پیام رسان عمل می‌کند در طول این مدت کوتاه درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش این مرکز بیش از سه  برابر شده است که حاکی از کارایی بالای این بخش در ارتباط با مشترکان دارد.

وی با بیان اینکه هر کس به اینترنت دسترسی دارد به راحتی می‌تواند از خدمات بخش گفتگوی آنلاین بهره‌مند شود، یادآور شد: مشترکان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با ورود به سایت شرکت آب و فاضلاب به نشانی  www.abfa-qom.com از طریق بخش گفتگوی آنلاین به سهولت درخواست‌های خود را با همکاران ما مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.