دزدان تعمیرگاه خودرو در قم دستگیر شدند

دزدانی که با یورش به  تعمیرگاه خودرو کلیه لوازم این تعمیرگاه را به سرقت برده بودند توسط پلیس قم دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی طرح شکایت فردی مبني بر سرقت اموال شامل انواع روغن خودرو، بکس بادي، […]

دزدانی که با یورش به  تعمیرگاه خودرو کلیه لوازم این تعمیرگاه را به سرقت برده بودند توسط پلیس قم دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی طرح شکایت فردی مبني بر سرقت اموال شامل انواع روغن خودرو، بکس بادي، ابزارآلات، جک و … از تعميرگاه خودرو وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رئیس پپلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های صورت گرفته سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.
سرهنگ قهرمانپور گفت: متهم در تحقیقات کارآگاهان صراحتاً به جرم خود اعتراف و به انتقال اموال مسروقه به یک تعميرگاه خودرو اذعان کرد.
رئیس پپلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم ارزش اموال مسروقه را حدود ۲ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دستگیری محموله سوداگران مرگ در قم

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یکی از سوداگران مرگ مبنی بر انتقال مواد مخدر با يک دستگاه خودرو وانت مزدا از استان های جنوبی کشور با عبور از استان لرستان به سمت استان تهران با خبرشدند که پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، خودرو مذکور در محور مواصلاتی آن استان شناسایی و توقیف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۳۴ کیلوگرم تریاک کشف و متهم و همدستش را دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.
سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز بوده و انتظار می رود شهروندان ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.