- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

در قم کلید خورد:تولیدتله فیلم «کوچه صفا» با نگاهی به رونق تولید

فیلم تلویزیونی کوچه صفا توسط سیمای مرکز نور قم کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، حسین نطنزی تهیه کننده تله فیلم کوچه صفا طی گفتگویی با خبرنگارمان گفت: تولید فیلم تلویزیونی «کوچه صفا» توسط سیمای مرکز قم همزمان با روز ۲۲ بهمن کلید خورد و همچنان در حال فیلمبرداری است.

وی افزود: «کوچه صفا» به تهیه کنندگی حجت الاسلام حسین نطنزی و کارگردانی علی گائینی به سفارش معاونت سیمای مراکز استان های سازمان صدا وسیما و با حضور جلیل فرجاد، افسانه ناصری، سید جواد طاهری، مهدی رکنی، زهرا فراهانی، سعید برجعلی و شاهرخ فهیم به عنوان بازیگران اصلی تهیه و تولید می‌شود.

نطنزی درباره کوچه صفا و جزئیات آن گفت: در ابتدا بنا بود این فیلم با نام فصل آخر کلید بخورد که در نهایت با نام کوچه صفا تغییر نام یافت.

تهیه کننده کوچه صفا با اشاره به زمان فیلم ادامه داد: تله فیلم کوچه صفا در زمان ۹۰ دقیقه‌ای و در ۱۶ لوکیشن به مدت ۱۲ روز فیلمبرداری می‌شود.

وی با توضیح موضوع این فیلم و پرداختن به مبحث رونق تولید اظهار داشت: موضوع فیلم، اقتصاد مقاومتی و خودکفایی است و روایت کننده داستان پزشکی است که با وجود تحریم‌ها و قاچاق مواد دندانپزشکی سعی می‌کند ایمپلنت‌های دندانی را با کمک نخبگان داخلی تولید کند که در این مسیر با موانعی رو به رو می‌شود.

نطنزی با توجه به زمان پخش فیلم بیان کرد: طبق برنامه ریزی اولیه ای که برای ضبط فیلمبرداری داشتیم، در تلاشیم کار برای عید نوروز پخش شود و این اتفاق در شبکه نور و در چند شبکه دیگر هم دیده شود./ انتهای پیام