در قم صورت گرفت:راننده اسنپ، طعمه سارقان زورگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۵ نفر سارق زورگیر در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” فرمانده انتظامی شهرستان قم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی شکایت راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری از وی توسط ۵ نفر، باتوجه به […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۵ نفر سارق زورگیر در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” فرمانده انتظامی شهرستان قم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی شکایت راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری از وی توسط ۵ نفر، باتوجه به حساسیت پرونده موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : تحقیقات ادامه داشت تا این که مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان سرکرده اصلی این باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: سپس طی تحقیقات صورت گرفته از متهم مخفیگاه ۴ تن دیگر از همدستانش شناسایی و آن ها نیز دستگیر شدند.

سرهنگ جعفریان بیان داشت: سرانجام متهمان در رویارویی با شاکی به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

///////////////////

 هشدار پلیس: دستکاری در ارقام پلاک خودرو جرم است

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: دستکاری در ارقام پلاک خودرو جرم است.

سرهنگ “علی حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: دستکاری در ارقام پلاک خودرو جرم است و مالکان خودروهایی که پلاک آن ها دستکاری شده به مراجع قضائی معرفی می شوند.

سرپرست پلیس راهور استان قم خاطر نشان کرد : مالکان خودروها و موتورسیکلت ها بدانند هرگونه مخدوش و ناخوانا شدن پلاک، خودروی آن ها علاوه بر اینکه مورد اعمال قانون به مبلغ ۶۰ هزار تومان قرار می گیرد جرم نیز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.

سرهنگ قیصری اضافه کرد: علاوه بر ناخوانا بودن پلاک وسیله نقلیه، نصب آن در محل منصوبه نیز الزامی بوده و با رانندگانی که پلاک خودروی خود را از محل مجاز و منصوبه تغییر می دهند، نیز برخورد قانونی و قاطع می شود.