در راستای خدمت به شهروندان،ارائه خدمات مضاعف به مردم در هفته ناجا

رئيس پليس امنيت عمومي استان از افزايش ساعت کاري اداره مهاجرت و گذرنامه و اداره نظارت بر اماکن عمومي و دفاتر پليس +۱۰ در هفته ناجا به منظور راستاي تکريم ارباب رجوع و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت وگو با خبرنگار […]

رئيس پليس امنيت عمومي استان از افزايش ساعت کاري اداره مهاجرت و گذرنامه و اداره نظارت بر اماکن عمومي و دفاتر پليس +۱۰ در هفته ناجا به منظور راستاي تکريم ارباب رجوع و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با مصادف شدن هفته ناجا و ايام سوگواري سالار شهيدان امام حسين (ع) پليس اين فرصت را مغتنم شمرده و در راستاي تكريم ارباب رجوع واحدهاي مختلف پليس امنيت عمومي استان قم از جمله اداره مهاجرت و گذرنامه، اداره اماكن و دفاتر پليس +۱۰ در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر خدمات مضاعف به شهروندان ارائه مي دهند.

رئيس پليس امنيت عمومي تصريح کرد: اين تسهيلات شامل پاسخگويي به استعلامات در حوزه صنوف و اماكن ظرف ۴۸ ساعت و خدمات رساني به مراجعين اخذ گذرنامه مي باشد.

وی شناسايي نقاط آلوده و جرم خيز در طول هفته ناجا و افزايش نظارت ها بر واحدهاي صنفي را از ديگر اقدامات پليس دانست كه به صورت مضاعف اجرا خواهد شد.

سرهنگ کاوياني در پايان بيان داشت: نيروي انتظامي شبانه روز در حال خدمت رساني به عموم مردم و برخورد قاطع و قانوني با مخلان نظم و امنيت عمومي جامعه است.