- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی نیاز به حضور بیشتر کادر درمانی داریم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت:باتوجه به حضور حجم انبوه عزاداران حسینی از سراسر کشور به شهر مقدس قم ، در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی نیاز به حضور بیشتر کادر درمانی داریم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم که صبح امروز برای ویزیت صلواتی بیماران در درمانگاه صلواتی سید الشهدا حاضر شده بود اظهار داشت:باتوجه به حضور حجم انبوه عزاداران حسینی از سراسر کشور به شهر مقدس قم ، در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی نیاز به حضور بیشتر کادر درمانی در عرصه داریم.

دکتر گلفشان افزود:ماچندین سال است که افتخار خدمت دراین درمانگاه که در ایام تاسوعا وعاشورا راه اندازی میشود،داریم وتنها زمانی افتخار حضور در این درمانگاه را نداشتم که در کربلای معلی شرف حضور داشتم.

وی خاطر نشان کرد:برای خدمت کردن به عزاداران حسینی در این ایام،نیاز به این داریم که مراکز درمانی فعال باشند وهرچه این فعالیت ها بیشتر باشد،خیال مردم نیز بابت امور درمانی خود راحتر می شود.

وی گفت:درمانگاه صلواتی سید الشهداء درست در زمانی ایجاد میشود که مردم عزادار نیاز مبرمی به آن دارند وخوشبختانه در طی این سالها توانسته است جایگاه خوبی درمیان مردم پیدا کند به طوری که همه ساله مردم وبدون نیاز به تبلیغات به این درمانگاه برای انجام کارهای درمانی مراجعه میکنند.

وی در پایان اظهار داشت:برپایی این درمانگاه میتواند حلال مشکلات تعداد زیادی از بیماران در ایام عزاداری تاسوعا وعاشورای حسینی باشد.

خبر ازحسین کبابی.عکس از مبینا تکیه ای