درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) درایام تاسوعا وعاشورا فعال است

درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورا از ساعت هشت صبح در دبیرستان دین و دانش در مقابل بیمارستان کامکار در خدمت عزاداران است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیر درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم که مدیریت این درمانگاه صلواتی را برعهده دارد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه […]

درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورا از ساعت هشت صبح در دبیرستان دین و دانش در مقابل بیمارستان کامکار در خدمت عزاداران است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیر درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم که مدیریت این درمانگاه صلواتی را برعهده دارد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به تاریخچه درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: این درمانگاه حدود ۲۰ سال است که توسط پزشکان دایر شده است و درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورا به صورت رایگان به مردم ارائه می‌دهد.

سید محمد حسن طاهایی افزود: پیش بینی می‌کنیم تعداد افرادی که در درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) به مردم خدمت کنند، حدود ۸۰ نفر باشند که شامل پزشک و تخصص‌های دیگر هستند و فعالیت این درمانگاه دو روز دنبال می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:: طی سال‌های گذشته حدود ۲ هزار نفر به درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) مراجعه کردند و امسال آمادگی پذیرش پنج هزار نفر در این درمانگاه وجود دارد، دایرکردن درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) کمکی به سیستم درمانی استان قم در ایام تاسوعا و عاشورا است.

طاهایی برپایی درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) را یک کار خودجوش مردمی دانست و تصریح کرد: ویزیت بیماران در این درمانگاه به صورت رایگان است و پزشکان متخصص و فوق تخصص در درمانگاه عزاداران را ویزیت می‌کنند وسوای اینکه پولی برای کار خود دریافت نمیکنند،خود نیز کمک مالی نیز میکنند، داروی افراد نیازمند هم در صورت لزوم به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود:امسال بیش از۵۰پزشک متخصص وفوق تخصص درطول این دوروز به صورت رایگان به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.

وی گفت: برخی از اقدامات درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در بیمارستان کامکار صورت می‌گیرد، پزشکان متخصص کودکان، زنان،مامایی،گوارش،پوست ومو، چشم پزشکی و داخلی در این درمانگاه حضور خواهند داشت و درمانگاه دسترسی مردم به پزشکان را تسهیل می‌کند.

مدیر درمانگاه تخصصی ایرانیان در پایان خاطرنشان کرد: درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورا از ساعت هشت صبح در دبیرستان دین و دانش در مقابل بیمارستان کامکار در خدمت عزاداران است.

همچنین محمد خامه یار ،ازمسئولان برپایی این درمانگاه صلواتی نیز با اشاره به اینکه امسال برنامه های فرهنگی در کنار برپایی این درمانگاه در نظر گرفتیم،خاطر نشان کرد:امسال دنیای کتاب کار فرهنگی این درمانگاه را برعهده گرفته است ومقرر شده که برای برخی از خانواده هایی که استطاعت مالی ندارند،لوازم التحریر رایگان اختصاص داده شود.

وی گفت:امسال بیش از ۸۰نفر در این درمانگاه صلواتی خدمت گذاری خواهند نمود.که ۵۰نفر آنها پزشک متخصص وفوق تخصص وعمومی ومابقی پیراپزشک وپرسنل خدماتی خواهند بود.