- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

درصورت تامین اعتبار،کتابخانه نوبهارتاپایان امسال به بهره برداری میرسد

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در دیدار  از پایگاه خبری رهپویان قم گفت:در صورت تامین اعتبار برای محوطه سازی وتجهیزات،کتابخانه شهدای نوبهار تاپایان امسال به بهره برداری میرسد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،وحید میرزایی که ظهر امروز به همراه آقایان زینی وند رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قم وبختیاری مدیر حراست اداره کل وخانم افشاری روابط عمومی اداره کل برای تبریک روز خبرنگار در دفتر پایگاه خبری رهپویان قم حضور یافته بودند با اشاره به این مطلب اظهار داشت:ماهم اکنون دوپروژه مهم کتابخانه ای نیمه تمام داریم که کارهای ساخت وساز آنها تمام شده است وبرای اتمام وتحویل کامل آنها نیاز به دریافت بودجه هستیم که یکی از آنها کتابخانه عمومی خیابان امام است که تنها محوطه سازی وتامین سرمایش وگرمایش آن باقی مانده ودومی کتابخانه عمومی شهدای نوبهار است.

وی افزود:هم اکنون کار ساخت وساز اصلی بنا به اتمام رسیده است وتنها محوطه سازی وتامین تجهیزات آن مانده است که برای تامین تجهیزات آن نیاز به ۲۵۰میلیون تومان ومحوطه سازی نیز نیاز به ۵۰۰میلیون تومان هستیم که در صورت تامین این اعتبار این کتابخانه که برای مردم منطقه اهمیت حیاتی دارد،تاپایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سردبیر پایگاه خبری رهپویان قم نیز به تشریح فعالیت های این پایگاه خبری پرداخت واظهار داشت: با توجه به اینکه ما از معدود پایگاه خبری دوزبانه استان قم هستیم که مخاطبین زیادی در کشورهای منطقه داریم وزبان گویای استان به جهان هستیم،متاسفانه از هیچ گونه حمایتی برخوردار نیستیم وبیشتر هزینه محور هستیم تا در آمد زا.

وباتوجه به اینکه ما به هیچ ارگان ونهادی وابسته نیستیم،سعی کردیم که در درج اخبار خود همواره استقلال خود را حفظ نموده وتنها اخلاق رسانه ای را رعایت کنیم.