- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

درخشش غرفه شرکت مخابرات در نمایشگاه الکامپ قم

غرفه شرکت مخابرات در نمایشگاه الکامپ قم با ارائه فناوری های نوین،از درخشش قابل توجهی برخوردار بوده وبه عنوان نگین درخشان این نمایشگاه از سوی بازدید کنندگان معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، غرفه شرکت مخابرات در نمایشگاه الکامپ قم با ارائه فناوری های نوین ارتباطی ،از درخشش قابل توجهی برخوردار بوده وبه عنوان نگین درخشان این نمایشگاه از سوی بازدید کنندگان معرفی شده است.

وارد نمایشگاه می شوم،هم همه ،همه جا را فراگرفته ومردم پیر وجوان درحال سرک کشیدن به غرفه های موجود در نمایشگاه هستند.

تلالؤ چراغ های چشمک زن که برای جذب مخاطب از سوی برخی از غرفه ها نصب شده است،دلها را به طرب وامیدارد.در شب سرد پاییزی،گرمای حضور وجنب وجوش مردمی را به خوبی می توان حس کرد.

در این میان،غرفه شرکت مخابرات استان قم مانند سالهای گذشته،از حضور چشمگیری ومخاطبان زیادی برخوردار است.

آقای عزیز اللهی از زحمت کشان روابط عمومی مخابرات قم بارویی گشاده به استقبال ما می آید.آقای احمدی نیا مسئول روابط عمومی مخابرات قم نیزبه گرمی  پذیرای ما می شود.

وی درباره آنچه که در غرفه مخابرات قم در نمایشگاه الکامپ عرضه می شود ،میگوید:ما در این نمایشگاه شعار (سرعت جدید را تجربه کنید) وارد عرصه شدیم وانواع خدمات جدید ارتباطی واینترنتی را به مراجعان به غرفه مخابرات ارائه میدهیم.

وی می افزاید:ماهم اکنون فناوری های جدید خود را در زمینه سرویس های اینترنت تلفن ثابت بروی سیم مسی وفیبر نوری به مردم ارائه میدهیم تا انان از نزدیک با آخرین پیشرفت های حاصل شده در این زمینه آشنا شوند.

ابوالفضل احمدی نیا اظافه میکند:ما برای ارتباط از طریق سیم مسی سرویس های adsl وvdsl راه اندازی نموده ایم که vdsl سرویس آن که سرعت ۵برابر بیشتر از adsl دارد،تاصد میگ در ثانیه سرعت برخوردار است واینترنت ما که بر روی فیبر نوری ارائه میشود تا۲۰۰میگ در ثانیه ارائه میشود.

وی میگوید: در مورد vdsl که فناوری جدید مخابرات به شمار میرود که به تازگی در حال ارائه به مشتریان عزیز می باشد و سرعت ۵برابر بیشتر از adsl دارد،تاصد میگ در ثانیه سرعت برخوردار است،ومشترک مورد نظر تنها با تعویض مودم میتواند از این فناوری وسرعت جدید بهرمند شود وقیمت ترافیک آن هیچ فرقی با قبلی ندارد فقط احتمالا به علت استفاده از سرعت بالا در دانلود،ترافیک آنها زودتر مصرف شود که برای کار برانی که نیاز به سرعت بیشتری از اینترنت برای کارهای خود دارند،یک مزیت خوبی به شمار میرود.

وی خاطر نشان میکند:ما برای رفاه حال مردم،سعی نمودیم که به جاهایی که امکان ارسال اینترنت وتلفن از طریق سیم کابل وجود ندارد،مانند مناطق دور دست وصعب العبور،از روش سرویس صوت ودیتا دربستر رادیو بهره گیری نماییم تا آن عده از هموطنان ما از این روش برای بهره گیری از خدمات ما استفاده کنند.

وی ارائه خدمت بهره گیری از امکانات شبکه همراه اول برای مستخدمین سایر اپراتورهارا از دیگر خدمات ارائه شده توسط همراه اول عنوان کرد وافزود:ما با ارائه سرویس( ترابرد) برای مشترکین سایر اپراتورها،امکانات شبکه خود را در اختیار آنان قرار میدهیم بدون آنکه شماره آنان تعویض گردد ومردم برای دریافت این خدمات،میتوانند به دفاتر پیشخوان مراجعه نموده وبا تعویض شبکه خود به همراه اول والبته به صورت رایگان، این خدمات را از ما دریافت کنند.

کما اینکه این خدمات در غرفه مخابرات واقع در نمایشگاه الکامپ به همراه عرضه سیم کارتهای رایگان وتعویض کارتهای قدیمی به ۴j ،درحال انجام است.

گزارش از حسین کبابی