- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

خود درمانی از طریق تلگرام منجر به صدمه بدنی شد

رئيس پليس فتا استان گفت: شخصی که اقدام به تبلیغات دارو لاغری درفضای مجازی (تلگرام) می کرد توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “علي موالي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: فردی از طریق شبکه های اجتماعی (تلگرام) تحت تاثیر تبلیغات فراوان با آکادمی دکتری آشنا و با خريد و مصرف قرص لاغری به نام “ادیوس” دچار عوارض پوستی شده بود.

وي افزود: با طرح شکايت، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قم قرار گرفت و مشخص شد فردی به عنوان پیک موتوری جنس را به خریدار تحویل و پس از دريافت هزینه از طریق کارت به کارت اظهارداشته داروهای لاغری را از شخص ناشناسی دريافت کرده که وي مکان مشخصي ندارد.

رئيس پليس فتا استان قم گفت: در ادامه طی اقدامات فنی و پی جویی های مستمر در نهایت متهم شناسایی و پس از دستگیري در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ موالی هشدار داد : مردم به هیچ عنوان اقلام دارویی را ازطریق شبکه های اجتماعی تهیه نکنند و از طریق سایت پليس فتا ناجا به نشانی www.cyber.police.ir مي توانند گزارشات خود را مطرح کنند.

کشف ۴ ميليون و ۲۰۰ هزار نخ سيگار قاچاق در قم

جانشين فرماندهي انتظامي استان از کشف ۴ ميليون و ۲۰۰ هزار نخ سيگار قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ “صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستای اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک دستگاه خودرو تریلی حامل محموله قاچاق در حال عبور از محورهاي مواصلاتي استان است، بنابراين موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وي گفت: خودرو مذکور از يک استان جنوبي به مقصد استان همجوار قم در حرکت بود که با ورود به محور مواصلاتي قم ضمن هماهنگي با مقام قضائي اکيپي از مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: در ادامه پس از کنترل تردد خودروها، تريلي شناسايي، توقيف و براي بازرسي به پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

سرهنگ درويشي گفت: نهايتاً در بازرسي از خودرو مذکور ۴ ميليون و ۲۰۰ هزار نخ سيگار قاچاق در انواع و مارک هاي مختلف کشف و راننده نيز براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي استان شد.