- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

حضور فعال زنان قم درهمه عرضه ها چشمگيراست

مشاور استاندار و مدیرکل دفتراموربانوان و خانواده امور بانوان استانداری قم از برخی سیاه نمایی ها در خصوص حضور اجتماعی بانوان در قم انتقاد کرد وگفت: حضور فعال زنان قم درهمه عرضه ها چشمگيراست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: دربهزیستی، شهرداری، بانک ، دانشگاه زنان قم درپست مدیریتی فعال هستند وکسانی که می گویند زنان قم مظلوم هستند چون پستی مدیریتی ندارند این ها شناختی از جامعه زنان قم ندارند.

وی با بیان اینکه زنان در ورزش رشد ۱۰۰درصدی داشته ایم ، بطوری که زنان ما در رشته هایی مثل تیراندازی ، تکواندو حتی مدال آسایی نیز کسب کرده اند درصد قابل توجهی از ظرفیت دانشگاهی قم را بانوان این شهر پر کرده اند افزود: اگر کسی می خواهد درباره قم حرفی بزند بهتر است ابتدا اطلاعاتش را کامل کند نه اینکه با کم اطلاعاتی سیاه نمایی کند وپیشرفت های خوب موجود را نادیده بگیرد.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتراموربانوان و خانواده استانداری قم گفت:حضور بانوان در عرصه های مدیریتی و علمی ازجمله ریاست دانشگاه معاون پژوهش و فرهنگی و مدیر پردیس خواهران و تعدادی از معاونین مدیران کل استان و مدیران توانمند از بانوان استان هستند.

ظهیری تصریح کرد : البته با خیل عظیم فارغ التحصیلان حوزوی و دانشگاهی ونخبگاني در قم استفاده ازاین ظرفیت بالا توقعات مضاعفی را براي احراز پست هاي بيشتر وجايگاهاي مناسب تر را ایجاد می کند بنابراین برای تحقق این مطالبه به حق تلاش می نماییم ومسولان نیز همراه هستند.

وی با درخواست از رسانه در جهت ایجاد تعامل هرچه بیشتر با این نهاد،خاطر نشان کرد:من ازاصحاب  رسانه های عزیز درخواست دارم که ضمن پیگیری مطالبات به حقه خود ،به جای برخی از سیاه نمایی هاکه باعث ایجاد جو یاس وناامیدی درمیان بانوان استان می شود،به بیان واقعی مطالبات این قشر مهم جامعه بپردازد وما در این راه هرگز از مطالبات به حقه خود دست نکشیده واز هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم.