- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

حضور افراد بدپوشش در صنوف با پلمب آن واحد همراه مي شود

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم با اشاره به اجراي طرح هاي نظارتي توسط اداره نظارت بر اماکن عمومي در استان تاکيد کرد: واحدهايي که با حضور افراد بدپوشش همراه باشد حتماً پلمب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ”پيام کاوياني”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي در صنوف، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان قم به صورت مستمر از واحد هاي صنفي بازديد مي کنند .

وي تصريح کرد: افزايش احساس امنيت در جامعه اصناف، صيانت از امنيت اخلاقي و مقابله با فعاليت هاي غير قانوني صنوف از اهداف مهم اجراي اين طرح است.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم با تاکید بر اینکه واحدهايي که با حضور افراد بدپوشش همراه باشد حتماً پلمب خواهند شد، گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان با تشكيل تيم‌هاي نظارتي از کليه صنوف استان بازديد و برابر قانون نظام صنفي با صنوف متخلف برخورد مي کنند.

سرهنگ کاوياني ضمن تاکيد بر تداوم و تشديد اين گونه اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع داده تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.

///////////////////////////

پلمب ۵ قهوه خانه متخلف در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از شناسايي و پلمب ۵ قهوه خانه متخلف با هدف ساماندهي اين صنف و برخورد با ناهنجاري ها خبرداد.

سرهنگ ” پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهارداشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت عمومي و جلوگيري از بروز تخلفات صنفي، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان کنترل و نظارت بر صنوف را با جديت و با بکارگيري تمام توان در دستور کار قراردادند.

وي افزود: در ساماندهي اصناف و برخورد با ناهنجاري ها، طي يک ماه گذشته تعداد ۳۹ قهوه خانه در عرضه قليان بازديد شده و به تعداد ۱۷ قهوه خانه اخطار پلمب و تعداد ۵ قهوه خانه متخلف پلمب شدند .

سرهنگ کاوياني ايجاد فضايي امن و تامين آرامش شهروندان را مهمترين هدف در اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي عنوان كرد.

رئيس پليس امنيت عمومي از شهروندان خواست به تعامل و همکاري با پليس ادامه دهند تا هنجارشکنان و مجرمان فضاي امني براي ارتکاب تخلف نداشته باشند.

سرهنگ کاویانی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.