- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

حضورمرکز فقهی ائمه اطهارعلیهم السلام در نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف

۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف در جوار بارگاه ملكوتي و نوراني مولي الموحدين اميرمومنان علي ابن ابی طالب علیه السلام در صحن حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مسؤولان نجف اشرف و العتبة العلوية المقدسه، علما، روحانيان و اقشار مختلف مردم افتتاح می شود.

 به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،استقبال بی نظیر از کتب منتشره مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام باعث شد ، برای هفتمین سال متوالی با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کند.

از این تعداد مذکور، ۳۲ عنوان کتاب در حوزه فقه و اصول و قرآن کریم از آثار ارزشمند آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی می باشد.

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)در راستای گسترش علوم و فرهنگ تشیع در سراسر عالم و دسترسی شیعیان به دستاوردهای جدید در حوزه دین و پاسخگویی به نیاز شیعیان جهان در نمایشگاه های بین المللی کتاب شرکت می کند.

بیست وهفتمین نمایشگاهی است که مرکز فقهی در کشورهای مختلف شرکت می نماید.

نام مركز فقهي به خاطر جايگاه علمي و شخصيتي مرحوم حضرت آيت‌الله العظمی فاضل لنكراني و آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی و آثار ارزشمند این دو شخصیت بزرگوار علمی و دیگر آثار منتشره این مرکز در جهان اسلام چهره نام آشنایی براي مسلمانان و محققان و اندیشمندان است.

نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف بار حضور کشورهای مختلف ، از ۱۹ اسفند در جواربارگاه ملکوتی امام علی علیه السلام شروع و ۲۹ اسفند ماه به کار خود پایان می دهد.

در این نمایشگاه ناشرانی از شهرهای تهران و قم حضور پیدا میکنند.