- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

حرکت خودجوش مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

با آنکه راهپیمایی امروز مردم بنابر دلایلی در قم لغو شده بود،اما مردم به صورت خودجوش در محکومیت اقدامات اخیر استکبار جهانی وایادی آنان در کشور وبرخی از عناصر ساده ویا خودفروخته ،اقدام به راهپیمایی هزاران نفری کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، با اینکه راهپیمایی امروز مردم بنابر دلایلی  قم لغو شده بودودر ساعات پایانی شب لغو ان اعلام شده بود،اما مردم به صورت خودجوش در محکومیت اقدامات اخیر استکبار جهانی وایادی آنان در کشور وبرخی از عناصر ساده ویا خودفروخته ،اقدام به راهپیمایی هزاران نفری کردندگرچه تعداد زیادی از آنان به هوای اینکه راهپیمایی امروز برگزار نمیشود،در این راهپیمایی حضور نیافته بودند.

حضور جمعیت به نحوی چشمگیر وغافلگیر کننده بود به طوری که خیلی از اصحاب رسانه باعلم به اینکه این راهپیمایی برگزار نمیشود،از پوشش خبری آن جاماندند.وخیلی ها نیز با توجه به اینکه تلگرام فیلتر شده بود،از طریق پیام رسان واتس آپ خبردار شده وفورا خود را به محل تجمع رسانده تا در این شور وشوق وحماسه غیرت حضور یابند.

حضور افراد از همه رده سنی واز همه نوع تیپ ،از پیرمرد ۹۰ساله گرفته تاجوان ۲۰ساله وحتی نوزاد چند ماهه گواه این حضور خود جوش وپر خروش بود.

یکی از حاضرین در این راهپیمایی می گوید:من از دیدن صحنه هایی که عده ای مزدور خود فروخته پرچم مقدس کشوررا آتش زدند ،توهین به مساجد ومقدسات و..،دلم به درد آمد.برای همین به صحنه آمدیم تا به همه یاوه گویان واوباشی که خودرا به عنوان مطالبات مردمی جا زدن بگوییم که تاخون در رگ ماست ،اجازه نمی دهیم که هیچ آسیبی به انقلاب ونظام ما وارد بشه.

یکی دیگر ازحاضرین می گوید:رسانه های بیگانه بیایند این حضور هزاران نفری مردم را در دفاع از نظام اسلامی خود ببینند .اینها مردم هستند،نه اون عده اندک اراذل واوباشی که میروند پرچم کشور خود ومساجد مقدس واماکن عمومی را به آتش میکشند!

یک ازخانمهای حاضر در راهپیمایی نیز میگوید:من نمیدانم تاکی باید با این عده خود فروخته مدارا کرد؟از مسئولان درخواست مجدانه داریم که هرچه زودتر این عده قانون شکن را به سرجای خود بنشانند!

درگفتگو با خیلی از مردم،همگان انتظار داشتند که متولیان امنیتی کشور هرچه زودتر بشدت وارد عمل شده واین عده اندک قانون شکن را به سرجای خود بنشانند.

در این راهپیمایی شعارهایی مانند اینهمه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، جانم فدای رهبر،مرگ بر فتنه گر،مزدور آمریکایی خجالت خجالت،درخواست ما از قوه قضائیه برخورد با مزدور آمریکایی،فتنه گر بی حیا ننگت باد،و..بود.

شایان ذکر است که این راهپیمایی خودجوش ساعت۱۰صبح از میدان مصلی آغاز وساعت ۱۲ در حرم مطهر به پایان رسید.