جلسه ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست دکتر سرمست استاندار قم

استاندارقم بر ضرورت عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی ستاد اقتصاد مقاومتی در قم تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرمست  با اشاره به حضور میدانی مسئولان در واحدهای صنعتی جهت پیگیری مطالبات بخش خصوصی، افزود:  برگزاری کارگروه های تخصصی مانند شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه توسعه صادرات برای رسیدگی به […]

استاندارقم بر ضرورت عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی ستاد اقتصاد مقاومتی در قم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرمست  با اشاره به حضور میدانی مسئولان در واحدهای صنعتی جهت پیگیری مطالبات بخش خصوصی، افزود:  برگزاری کارگروه های تخصصی مانند شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه توسعه صادرات برای رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی ضروری است.

استاندار قم همچنین برخی حوادث در شهرک های صنعتی استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:  مصوبات و تصمیمات استان در رابطه با افزایش ایمنی محیط در شهرک های صنعتی باید به صورت کامل اجرایی و در صدور مجوز احداث واحدهای جدید صنعتی، الزامات و ضوابط ایمنی برای جلوگیری از حریق به صورت جدی پیگری شود.

نشست دکتر سرمست استاندار قم با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی واحد استان قم

استاندار قم با اشاره به اهمیت طرح های علمی و پژوهشی گفت:  اولویت استان حمایت از طرح های نوآورانه و پژوهش محور در مراکز  علمی و دانشگاهی است

استاندار قم دستاوردهای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم را قابل توجه دانست و اضافه کرد: این مرکز با توجه به توانمندی های آن می تواند یکی از ظرفیت های استان در جذب گردشگری سلامت باشد .

وی همچنین با اشاره به عملکرد مناسب خبرگزاری ایسنا ابراز کرد:  در سال جاری که تحولات سیاسی اجتماعی همچون انتخابات را در پیش داریم، خبرگزاری ها می توانند زمینه افزایش مشارکت مردمی را فراهم کنند.

لازم به ذکر است در ابتدای این برنامه، دکتر سرمست  استاندار قم به همراه معاونین از واحد های مختلف مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این‌مرکز قرار گرفت.