جلب رضایتمندی مردم با افزایش کیفیت خدمات انتظامی و عملیاتی پلیس

فرمانده انتظامی استان، گفت: چشم انداز مکنا، جلب رضایت مردم با افزایش خدمات انتظامی و عملیاتی پلیس به شهروندان است. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۱ شهدای قم، اظهار داشت: طرح مکنا با هدف ارائه خدمات صحیح، سریع ، آسان […]

فرمانده انتظامی استان، گفت: چشم انداز مکنا، جلب رضایت مردم با افزایش خدمات انتظامی و عملیاتی پلیس به شهروندان است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۱ شهدای قم، اظهار داشت: طرح مکنا با هدف ارائه خدمات صحیح، سریع ، آسان و بی منت انتظامی و عملیاتی پلیس به شهروندان و همچنین ارتقاء رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به افزایش توان گشت های انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، گفت: توجه به فناوری های نوین و تلاش برای نوشوندگی تجهیزات و ابزار پلیس در پیشگیری و مقابله با انواع جرایم از اولویت های کاری پلیس استان است.

سردار مجتبایی ارتقاء سطح علمی و مهارتی کارکنان کلانتری و پاسگاه ها را در راستای تحقق اهداف قرارگاه جهادی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: آرام سازی ذهن،افکار و روان کارکنان و مراجعان به کلانتری ها و همچنین خوشایندسازی محیط کلانتری از دیگر اهداف اجرای طرح مکنا در کلانتری های سطح استان است.

سردار مجتبایی تاکید کرد: امنیت عمومی و پیشگیری اجتماعی از جرم با اصل جامعه محوری قابل تحصیل است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به برنامه های پلیس در نظام جامع امنیت اجتماعی، گفت: نگاه پلیس قم به پیشگیری از جرم یک نگاه راهبردی است.

سردار” کاظم مجتبايي”  در تبیین موضوع فوق، اظهارداشت: برای دستیابی به امنیت پایدار در سطح استان، پلیس تلاش مي کند تا فاصله تئوری تا عمل را کم کرده و کشف جرایم را با روش های علمی ارتقاء ببخشد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: برای افزایش قدت پاسخگویی پلیس به مطالبات اجتماعی افراد جامعه، به دنبال تقویت کانون های عملیاتی هستیم تا بتوانیم به موضوعات انتظامی و امنیتی رسیدگی سریع و عالمانه ای داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برای بهبود فرآیند های رسیدگی به درخواست های شهروندان، نظام مدیریت عملیاتی و مدیریت کیفیت ارائه خدمات انتظامی تدوین شده و به زودی اجرایی می شود.

سردار مجتبايي در ادامه با اشاره به شعار سال ۹۷ گفت: پلیس پیشگام تحقق این شعار بوده و با جدیت تمام برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق، برنامه های عملیاتی خود را تقویت می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری مناسب دستگاه های دولتی با پلیس قم اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت استان حاصل تعامل و همکاری خوب دستگاه های دولتی با پلیس است.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از قانون پذیری و مسئولیت پذیری شهروندان قمی در تسریع خدمات پلیس به جامعه تشکر کرد.