جلالی به‌ عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قم ابقا شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: عبدالله جلالی با کسب ۱۳ رأی در سمت رئیس شورای اسلامی شهر قم ابقا شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، محمود مسگری با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در سال دوم دوره پنجم، اظهار داشت: در این جلسه عبدالله جلالی با کسب ۱۳ […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: عبدالله جلالی با کسب ۱۳ رأی در سمت رئیس شورای اسلامی شهر قم ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، محمود مسگری با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در سال دوم دوره پنجم، اظهار داشت: در این جلسه عبدالله جلالی با کسب ۱۳ رأی در سمت رئیس و حسن بختیاری با کسب ۱۳ رأی در سمت نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم ابقا شدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: همچنین آقایان حسن مالکی نژاد با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان منشی اول، حسن طلایی با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان منشی دوم و حسین اسلامی با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در سال دوم دوره پنجم انتخاب شدند.
مسگری افزود: از شش کمیسیون تخصصی شورای شهر قم کمیسیون‌های برنامه‌وبودجه، خدمات شهری و امور زائرین و شهرسازی و معماری با هفت عضو و کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و نظارت و عمران و حمل‌ونقل با پنج عضو تشکیل‌شده و روسای این کمیسون‌ها در ابتدای شهریورماه در اولین جلسه داخلی کمیسیون‌های مزبور انتخاب می‌شوند.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم