- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

جا به جایی ایستگاه هسته مرکزی شهر یک ظلم در حق شهروندان است

مدیر کل راه آهن قم در بازدید از پایگاه خبری رهپویان قم گفت:با توجه به اینکه ایستگاه مرکزی راه آهن که در هسته مرکزی شهر واقع شده است،نقش بسزایی در جهت جذب مردم به خطوط ریلی ایفا می کند، هم اینک درخواست هایی  مبنی بر جابه جایی آن مطرح شده است که جا به جایی ایستگاه هسته مرکزی شهر به خارج از شهر یک ظلم در حق شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، محسن اعتماد که ظهر امروز به همراه هیئتی از پرسنل راه آهن جمهوری اسلامی ایران  از دفتر پایگاه خبری رهپویان قم جهت تبریک روز خبرنگار بازدید کردند،با اشاره به این مطلب اظهار داشت:وجود راه آهن در هسته مرکزی شهر یک نعمت است واستقبال گسترده مردم از ایستگاه هسته مرکزی شهر،ضریب استفاده از خطوط ریلی را بالابرده است .اما متاسفانه هم اکنون زمزمه هایی مبنی بر درخواست انتقال ایستگاه هسته مرکزی شهر به خارج از شهر مطرح شده است که یک ظلمی بزرگ در حق شهروندان است ومن صد درصد مخالف چنین طرحی هستم.

وهر آدم دلسوزی نیز نباید موافق چنین طرحی باشد.واگر بهانه آنها وجود دیوارهای بتنی حائل ریل راه آهن است،اعلام می کنم که اولا شهرداری نباید اجازه میداد که در کنار  حریم ریل راه آهن ساخت وساز انجام شود وحال که چنین شده است،شهرداری باید وارد عرصه شده وبا احداث فضای سبز در کنار این دیوارها،ورنگ آمیزی این دیوارهای بتنی ،یک فضایی مفرح برای شهروندان رقم بزنند .

وی گفت:ما تاکنون چندین تونل زیر گذر برای سهولت در تردد مردم ایجاد کردیم وحاضریم تونلهای بیشتری نیزبا همکاری شهرداری  برای سهولت در تردد مردم احداث کنیم.

وی با تاکید دوباره بر اینکه برداشتن ایستگاه مرکزی شهر یک ظلمی بزرگ در حق کل شهر است،خاطر نشان کرد:هم اکنون به لطف وجود ایستگاه در هسته مرکزی شهر،مردم می توانند باتنها ۴هزار تومان،سفری ایمن وکم خطر از قم به تهران داشته باشند وما نباید با برداشتن این ایستگاه از هسته مرکزی شهر،اینگونه تیشه به ریشه داشته های خود بزنیم.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به جایگاه اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی وکاهش اعتراضات اجتماعی ،اظهار داشت:من ومجموعه خود سعی کردیم که همواره این ارتباط دوسویه را با اصحاب رسانه برقرار نموده وهمواره پاسخگوی این عزیزان پرتلاش باشیم.

سردبیر پایگاه خبری رهپویان قم نیز به تشریح فعالیت های این پایگاه خبری پرداخت واظهار داشت: با توجه به اینکه ما از معدود پایگاه خبری دوزبانه استان قم هستیم که مخاطبین زیادی در کشورهای منطقه داریم وزبان گویای استان به جهان هستیم،متاسفانه از هیچ گونه حمایتی برخوردار نیستیم وبیشتر هزینه محور هستیم تا در آمد زا.

وباتوجه به اینکه ما به هیچ ارگان ونهادی وابسته نیستیم،سعی کردیم که در درج اخبار خود همواره استقلال خود را حفظ نموده وتنها اخلاق رسانه ای را رعایت کنیم.